3 Şubat 2010 Çarşamba

Ev Hali



Evden manzara. Çok seviyorum bu karla kaplı görüntüyü. Caddeden de hiç araba gürültüsü gelmiyor..

Karla kaplı görüntü o kadar güzel ki..

Beyazı giderek daha fazla seviyorum. Buradaki insanlar için bir özelliği yok. Neden Tallinn'e gelmiş olduğumuzu anlamıyolar. Soğuktan şikayetçiler ve güneş istiyolar. Sanırım Erasmus güne ve kuzey arasında yapılmalı..



Shaq'in ev hali =))) Arkadaki de içinde bissürü bissürü olimpiyat kitabı ve bir tanecik estonca-rusça sözlük olan kütüphanemizz =))



Bu fotoğrafı bir anlamda Beratı anarak çektiğimi söyleyebilirim!! evet!! kendim kendimi çektim...  dikkatli bakınca omuz hareketim de belli oluyo zaten. nasıl olmuş mu??
bu da shaq'in beni görüş açısı. mükemmel perspektif

Zira benim shaQ'i görüş açım biraz daha normal. biraz daha bana yakın.....

hm? nasıl ama... ha evet bi tane daha...


Bu da bizim evin penceresinden dışarı sola doğru bakınca gördüğünüz harika görüntü!!!!!

1 yorum: