-
Vana Tallinn etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Vana Tallinn etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
24 Mayıs 2010 Pazartesi
18 Mayıs 2010 Salı
Tallinn Milkshake
(iki kapak) VODKA, sade DONDURMA ve accık SÜTÜ
ÇALKALAAAA!!!
+
bardağa döööök....
(üstüne bi dilim daha erimemiş bumbuz gibi dondurma ekleyin bence)
üzerine kakao seeerp....
sonra VANA TALLINN LİKÖRü de dök üstüne...
TALLINN MILKSHAKE HAZIIIR::
(üstüne bi tanecik çilek iliştirmeyi unutmayın)
AFİYET OLSUUUUN!!!
-o evet... cidden.. Vana Tallinn likörü bulmanız biraz zor -bizim gelmemizi bekleyeceksiniz.. o zaman vana tallinn'siz haline de bi isim verelim: RUSSIAN MILKSHAKE
HARBİDEN GÜZEL OLUYO YALNIZ...
Etiketler:
ice cream,
milkshake,
Recipe,
Saya,
Tallinn,
Vana Tallinn,
viru valge
7 Mayıs 2010 Cuma
Gezdik.
Biz Shaq'le gezdik. Bahar geldi ya... her şey daha bi güzel!!!
çocuklar falan oynuyodu dışarıda..
Shaq bu mesela...
Bu da gölcük. Çok gölcük severim. Evet x)
Sonra gittik Kehrwieder'ya oturduk. Sevilesi mekan. Biz bayılıyoruz.
Yürüdük sonra ve Tallinn'deki ilk isyan çığlığını gördük...
Ben de ordaydım, inanır mısınız bilmem!
Sonra işkence aletleri müzesini gezdik: Avusturyalılar sapıkmış: biz bunu öğrendik!!
Bu şehir hep çok güzel: hele güneş batmaya yakın...
Burası Dostoyevski'nin Tallinn'de yaşadığı yermiş!!!
"Broken Line" anıtı Tallinn'den Stockholm'e giden yolcu gemisinin batması üzerine yapılmış.
Yıl 1994 imiş. Biz sevdik bu anıtı. Çok şairane geldi.
Bu da o anıta bırakılan güller. Estonlar anıtlara her daim gül bırakan bir halk.
Tallinn'in her yerindeki kuşlardan biri ve ben.
Shaq, US ART GALLERY'den çıkarmış gibi görünürken. O gün 1 Mayıs. Tükkan da kapalı.
İçinde olduğumuz pub'dan dışarıya bakıntı.
ve pub'daki biz. aks da atlamıyo şekerim. hahaha...
Resimlerin büyük halleri için üzerine tıklarsınız heralde?
22 Şubat 2010 Pazartesi
Estonian Evening
tembeliiiiim
As on the 24th of February we have our Independence Day, then You don't have to go to the University on Wednesday!
Are you ready for a sleepless Tuesday night?
On the 23rd of February we have organised an Estonian Evening, and also prepared typical Estonian food for everyone to taste.Are you ready for a sleepless Tuesday night?
We have planned fun games and dances so that you'd get the taste of the national Estonian feeling.
Our tutors will be there to guide you on the way.
After the evening we all gather to go together to the History Institute in the Old Town. There will be held a Movie Night with Estonian students. Of course there are opened snacktables and scedule has small breaks, but in case you have any special wishes we kindly ask you to obtain the goods yourself .
We will be there until 6:30 in the morning, after what there is a parade to Toompea Castle, where already loads of people are waiting, singing, dancing and cheering to hoist the Estonian blue-black-white flag with an orchestra and national songs.
The festival will continue with a spectacular parade in Vabaduse Väljak with 900 military soldiers plus the military equipment and of course the massive crowd to cheer and clap for them.
google translation'dan size sevgilerle....
el emeği göz nuru bir çeviri:
Şubat bizim Bağımsızlık Günü 24 si olduğu gibi, o zaman üniversite Çarşamba günü gitmek zorunda değilsiniz!Salı uykusuz bir gece için hazır mısınız?
Şubat 23 ve biz, bir Estonya Akşam organize olması da tadına herkes için tipik Estonya yemek hazırladı.Biz böylece ulusal Estonya duygu tadı almak istiyorum eğlenceli oyunlar ve dansları planladınız.Bizim tutors var yolda size yardımcı olacaktır.
Hep beraber Tarihi Enstitüsü Old Town gitmek için toplamak akşam sonra. Orada Estonya öğrencileri ile bir Movie Night yapılacak. Elbette snacktables açtı ve scedule küçük sonları vardır, ama durumda size biz lütfen kendinize mal almak ister özel bir istek var.Orda 6:30 sabah, ne kadar sonra orada Toompea Castle, bir tören insanların şimdiden yük bekleyen, şarkı, dans ve orkestra ve ulusal-siyah-beyaz bayrak Estonya mavi kaldırma için tezahürat olacak songs.Festival 900 askeri askerler artı askeri teçhizat ve tabii ile Vabaduse Väljak içinde büyük kalabalığı neşelendirmek için muhteşem bir geçit töreni ile devam edecek ve onlar için clap
16 Şubat 2010 Salı
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)







